Ponukaclose

Páci sa vám rezervácia telefonicky?

Zavolajte nám teraz!

Letenka - Casto kladené otázky

Zadajte svoju otázku do pola vyhladávania alebo sa pozrite na témy v kategóriách.

search

Informácie pre tých, ktorí po prvýkrát cestujú lietadlom

Kúpa letenky lietadla

 

Nákup najvhodnejších lístkov zvýši kvalitu cestovania na najvyššiu úroveň. Po nájdení najlepšieho lístka, ktorý hľadáte, si ho môžete kúpiť so svojím Sofort, PayPal, Visa s 3D bezpečnostným systémom, kartami na večere, MasterCard a American Express karty z našich stránok s najaktuálnejšími bezpečnostnými certifikátmi. Martigo vám prináša výsledky vo veľmi krátkom čase hľadaním viac ako 540 leteckých spoločností súčasne. Potom je povinné, aby niektoré letecké spoločnosti skontrolovali online z webovej stránky leteckých spoločností 24 hodín pred letom s informáciami o potvrdení lístka, ktoré boli prijaté vo vašom e-maile, zatiaľ čo v niektorých, ak tak urobíte, celkový čas strávený na letisku bude byť redukovaný.

 

Príprava batožiny

 

Za normálnych okolností máte príspevok na batožinu a príspevok na batožinu, ktoré môžete dať lietadlu. Ak však nemusíte mať príspevok na batožinu v nízkonákladových letových spoločnostiach (napríklad EasyJet, Rynair). Pri nákupe lístkov od Martigo môžete kedykoľvek postupovať podľa pokynov, pridať batožinu kedykoľvek alebo upgradovať svoj letový balíček a využiť z toho, že platíte navyše za veci, ako je bezplatný výber sedadiel, stravovanie v kategórii. Nič z toho vás nevystraší; Môžete zavolať nášmu tímu Call Center 24/7 a požiadať ich, aby pre vás naplánovali najvýhodnejšiu cestu.

 

Choďte na letisko najmenej 3 hodiny vopred na registráciu. Ak ste si kúpili lístok s Martigo, z ktorého leteckej spoločnosti nájdete oblasť, v ktorej letecká spoločnosť spracováva pomocou obrazovky na letisku, zvyčajne sa táto časť nachádza na obrazovkách ako číslo letu a zodpovedajúca časť (december 1881- 121. december 121 - napríklad 123 decembra) To naznačuje, že let TK 1881 bol skontrolovaný medzi pultom 121-123. Pozornosť tu; Nie každá letecká spoločnosť poskytuje túto službu zadarmo. Môžete požiadať o podrobné informácie zavolaním do tímu Call Center Martigo. Ak chcete vykonať transakciu pri odbavovacom počítači, odovzdajte sprievodcovi informácie alebo identifikačné informácie. Pretože vstupenky, ktoré si kúpite od Martiga, sa prenášajú elektronicky do leteckých systémov, nemusíte tlačiť alebo ukazovať svoj e-mail. Keď osoba v službe spracuje príspevok na batožinu, dostanete značku tašky na elektronické sledovanie batožiny a palubný vstup, aby vám poskytli bezpečnostné prihrávky do lietadla.

 

Po registrácii

 

Po registrácii budete mať potvrdenie o lístku a batožine, v ktorom sa uvádza, z ktorej brány nastúpite do lietadla, z ktorého očíslovaného sedadla budete sedieť v lietadle. Mali by ste mať tiež pripravené ID, vodičský preukaz alebo pas. Venujte pozornosť číslu dverí, choďte do bezpečnostného kontrolného bodu, ktorý vedie k zodpovedajúcim dverám. Tu budete musieť znova prejsť batožinu tašky a kabíny, ak existuje, prostredníctvom röntgenového zariadenia a ukázať svoju letovú kartu úradníkovi.

 

Číslo brány

 

V tomto okamihu si môžete skontrolovať číslo svojej brány na palubnom priechode alebo prostredníctvom aplikácie online. Toto číslo brány/brány sa však môže neustále meniť, takže si s číslom letu na letisku často kontrolujte číslo svojej brány.

 

 Postupujte podľa všetkých upozornení posádky kabíny, vložte telefón do letového režimu a nájdite číslo sedadla na palube a sadnite si. Vzal som uličku, ale nemusí byť situácia, keď sedím pri okne; Z tohto dôvodu musí existovať súhlas ostatných majiteľov sedadiel a znalosť posádky kabíny.

 

Miesto príchodu

 

Teraz ste sa dostali na koniec svojej cesty po zakúpení najvhodnejších lístkov s Martigo. Po pristátí lietadla si môžete vyzdvihnúť svoje telefóny. Ak ide o medzinárodnú líniu, môžete ísť na Control Control; Ak máte prenos, môžete ísť k druhej bráne / dverách. Ak je to váš konečný cieľ, môžete pokračovať v kapelách, aby ste si vyzdvihli batožinu.

 

A potom?

 

Ak nie je nikto, kto sa s vami stretne vo vašom mieste určenia, môžete si prenajať auto alebo si kúpiť prevod volaním nášho tímu call centra, ktorý je k dispozícii 24/7.

Informácie pre tých, ktorí po prvýkrát cestujú lietadlomchevron_rightČo je Jetlag?chevron_rightČo je salónik?chevron_rightAké sú vekové limity pre dospelých, deti a deti?chevron_rightKedy je najlacnejšie ročné obdobie lietania?chevron_rightČo mám robiť, ak je moje meno nesprávne napísané na lístku?chevron_rightAko môžem prekonať Jetlag?chevron_rightČo robiť pri lietaní s deťmi?chevron_rightAko sa líši let v časoch pandémie Covid-19?chevron_rightČo je to e-ticket ?chevron_rightKtoré spôsoby platby môžem použiť pri platení za lístok na Martigo a ktoré bezpečnostné opatrenia sú zavedené?chevron_rightJe povolené použitie elektronických zariadení?chevron_rightPrečo mám na svoj let viac ako jeden palubný lístok?chevron_rightAko získam pas pre svoje deti?chevron_rightČo sú to turbulencie lietadla?chevron_rightAké sú špeciálne služby poskytované pre lety?chevron_rightStrach z lietania?chevron_rightExistuje počas letov riziko nehody?chevron_rightČo je CIP?chevron_rightKtoré choroby bránia cestujúcemu z cestovania lietadlom a aký je stav tehotných žien?chevron_rightNové nariadenia týkajúce sa cestovania bez víz do Kanadychevron_rightJe možné, aby moje dieťa cestovalo samostatne?chevron_rightVýnimka na vízum pre cestovanie do Spojených štátovchevron_rightAko je možné preniesť letisko?chevron_rightČo je bez cla?chevron_rightAké sú postupy, ktoré sa majú dokončiť na letisku?chevron_rightMôžem si vziať tekutiny z obchodov bez cla v ručnej batožine v lietadle?chevron_rightAko dlho mám prísť na letisko?chevron_right