Ponukaclose

Páci sa vám rezervácia telefonicky?

Zavolajte nám teraz!

callZákaznícky servis
chevron_right

Všeobecné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky pre cestovné kancelárie (martiGO)

V tejto zmluve bude spoločnosť Tribus Business GmbH v nasledujúcich článkoch označovaná ako martiGO. MartiGo je len spoločnosť, ktorá pôsobí ako sprostredkovateľ medzi leteckou spoločnosťou, autopožičovňami a hotelmi a zákazníkom, je zodpovednosťou a iniciatívou spomínaných spoločností dokončiť rezervácie.

Hoci vám martiGO ponúka cenovo najdostupnejšie letenky, nemôže niesť zodpovednosť za neúplné alebo nesprávne informácie poskytnuté cestujúcim v čase nákupu alebo rezervácie.

Ak máte problém s letom, prenájmom auta alebo hotelom, mali by ste kontaktovať iba spoločnosť, s ktorou máte problémy. Ako martiGO nemáme žiadny vplyv na rozhodnutia alebo praktiky partnerských spoločností.

Zmeny dátumu, času a dodatočné servisné požiadavky na zakúpené vstupenky realizujeme prostredníctvom fakturácie servisného poplatku. Poplatok za túto službu je nezávislý od nákladov, ktoré pripočítava letecká spoločnosť, táto suma sa odráža aj na letenke.

Obsah zmluvy, zákonné povinnosti, platobné podmienky, zmeny lístkov

martiGO je online vyhľadávač, kde môže používateľ vyhľadávať letenky, prenájom auta a ceny hotelov.

martiGO existuje ako spoľahlivý partner medzi poskytovateľom služieb a zákazníkom. Ak dôjde k predaju vstupeniek, je medzi zákazníkom a martiGO uzatvorená sprostredkovateľská zmluva. martiGO je povinný dodržiavať podmienky sprostredkovateľskej zmluvy a poskytnúť sľúbenú službu. martiGO nezodpovedá za to, či spoločnosť poskytovateľa služieb prijme zákazníka alebo nie.

Ako bude alebo nebude zmluva dokončená, je výlučne medzi zákazníkom a poskytovateľom služby.

Naše Všeobecné obchodné podmienky platia len pre martiGO a nie pre partnerské spoločnosti poskytovateľov služieb. Každý poskytovateľ služieb (letecká spoločnosť, hotel, požičovňa áut atď.) má svoje špecifikácie a podmienky. Táto špecifikácia nemusí byť v turečtine. Zákazník je povinný porozumieť týmto Všeobecným obchodným podmienkam pre každú spoločnosť samostatne.

Všeobecné obchodné podmienky sú platné do skončenia zmluvy, aj keď sa v priebehu procesu zmenili. Vlastné požiadavky a podmienky zákazníka môžu byť platné len po písomnom súhlase martiGO.

Informácie o zakúpených službách sú zákazníkovi zasielané prostredníctvom e-mailu alebo jeho vlastného martiGO účtu.

Žiadna ponuka na martiGO nezakladá povinnosť ani zo strany martiGO, ani zo strany poskytovateľa služieb. Ak chce zákazník vykonať akúkoľvek rezerváciu, môže to urobiť tak, že nám poskytne potrebné informácie. Informácie, ktoré nám boli odoslané, sa odošlú spoločnosti poskytovateľa služieb a v prípade prijatia sa zákazníkovi odošle potvrdzujúci e-mail. Pracovná zmluva je vždy vyhotovená medzi poskytovateľom služby a objednávateľom.

Aj keď zákazník urobil viac ako jednu rezerváciu, martiGO vždy zostane ako sprostredkovateľská spoločnosť a nikdy nebude inštitúciou poskytujúcou požadovanú službu.

Ponuky v martiGO sú obmedzené. V prípade, že spoločnosť poskytovateľa služby nemôže poskytnúť alebo ukončiť službu, zodpovednosť nenesie martiGO.

Ak nedostanete potvrdzujúci e-mail do 1 hodiny, skontrolujte priečinok „nevyžiadaná pošta“. Ak ste stále nedostali e-mail, zavolajte na náš zákaznícky servis.

Zákazník je zodpovedný za rôzne komponenty v rámci svojej rezervácie. Zákazník by si preto mal byť vedomý toho, že sa zvyšuje riziko prerušenia prijímaných služieb od rôznych poskytovateľov služieb, ktoré sa môžu navzájom ovplyvňovať pri službách, ktoré nie sú prijímané ako balík.

Zákazník by mal vedieť od chvíle, keď dostane e-mail s potvrdením rezervácie; Zrušenie letenky/prázdninovej služby nie je možné vo všetkých prípadoch. V prípade zrušenia požaduje martiGO od zákazníka okrem poplatku za výber, ktorý má uplatniť poskytovateľ služby, aj transakčný poplatok.

Zákazník je povinný poskytnúť presné informácie, aby sa predišlo zbytočným prieťahom, dodatočným poplatkom a chybám. Z tohto dôvodu musia byť vaše informácie aktuálne.

Ak si zákazník zakúpi lístok, ale lístok mu poskytovateľ služby nevystaví a nezašle, náš zákaznícky servis vás bude kontaktovať do 48 hodín. Ak nedostanete odpoveď, zavolajte na náš zákaznícky servis. Ak si vytvorenie a prenos dokumentov vyžiada nadmerné úsilie, martiGO si vyhradzuje právo zrušiť rezerváciu, v takom prípade bude cena vstupenky a všetky náklady vrátené zákazníkovi.

Osobné údaje zákazníka, najmä e-mailová adresa, by mali byť vždy aktuálne a povinnosťou zákazníka je pravidelne kontrolovať e-mailovú adresu (vrátane všetkých nepotrebných e-mailov).

Zákazník je povinný kontrolovať všetky jemu zaslané informačné a potvrdzujúce maily a v prípade, že sa v informáciách vyskytnú nedostatky alebo nepresnosti, je povinný na to martiGO čo najskôr upozorniť.

Ak vydaná letenka, služba alebo rezervácia nie je taká, ako bola sľúbená, zákazník by sa mal na tomto mieste obrátiť priamo na poskytovateľa služby. MartiGO nemôže niesť zodpovednosť za takéto situácie.

Každý poskytovateľ služieb má napríklad iné povinnosti zákazníkov; Čas registrácie. Zákazník musí dbať na tieto povinnosti, inak je zodpovedný za následky, ktoré môžu nastať.

Celková cena je podrobne uvedená pri vystavení letenky, servisný poplatok účtovaný martiGO je jasne uvedený tu a nie je vratný v prípade zrušenia hlavného letu alebo rezervácie.

Na konci procesu vydávania lístka môžete uskutočniť platbu rôznymi spôsobmi platby a karty. Na tejto obrazovke môžete vidieť dodatočné náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v závislosti od zvoleného typu platby.

Poplatky za zmenu a storno sú stanovené podľa všeobecných obchodných podmienok poskytovateľa služieb a môžu zodpovedať 100% ceny letenky. V týchto prípadoch dostane martiGO iba viazanú cenu.

V prípadoch, ako sú zmeny a zrušenie, môže zákazník získať podrobné informácie zavolaním na zákaznícky servis a všetky možné riešenia sú nami podrobne prezentované. Za túto službu si martiGO účtuje transakčný poplatok.

Špeciálne ceny na našej stránke sú len pre všeobecnú predstavu našich zákazníkov, aktuálne a správne ceny je možné vidieť pri výdaji vstupeniek.

Je zodpovednosťou martiGO preposielať e-maily vytvorené zákazníkom alebo spoločnosťou poskytovateľa služieb, ale za presnosť informácií obsiahnutých v týchto e-mailoch je zodpovedný zákazník a spoločnosť poskytovateľa služieb a martiGO nemôže byť brané na zodpovednosť. pre nich.

martiGO zodpovedá za správnosť všetkého obsahu na svojej stránke, s výnimkou informácií tretích strán.

martiGO je zodpovedný za nedbalé nesprávne informácie a činnosti.

Zákazník môže požiadať o správu do jedného roka, počnúc odo dňa, keď to zákazník oznámi, s výnimkou žiadostí martiGO z dôvodu nedbalosti/nesprávnych informácií a správania.

martiGO si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť všeobecné obchodné podmienky za predpokladu, že na to upozorní svojich zákazníkov e-mailom.

Vzťah medzi stranami podlieha rakúskemu právu a bude upravovaný viedenskými súdmi.

Aj keď je jedna alebo viacero z vyššie uvedených informácií neaktuálne, zostávajúce podmienky budú naďalej platné.

Dátum 01/22