Ponukaclose

Páci sa vám rezervácia telefonicky?

Zavolajte nám teraz!

Letenka - Casto kladené otázky

Zadajte svoju otázku do pola vyhladávania alebo sa pozrite na témy v kategóriách.

search

Čo mám robiť, ak je môj let zrušený alebo sa zmení môj letový čas?

Spoločnosti leteckých spoločností niekedy možno budú musieť zrušiť alebo odložiť svoje lety v dôsledku udalostí, ktoré sa vyvíjajú mimo ich kontroly. V tomto prípade sú cestujúci informovaní pred určitým časom. V dôsledku toho vám príslušná letecká spoločnosť ponúka buď alternatívny let, alebo zmení lístok bez akýchkoľvek poplatkov. Môžete odmietnuť alternatívne lety a získať úplné vrátenie peňazí. Ak ste však prijali alternatívny let ponúkaný, nemôžete túto možnosť zmeniť neskôr. Ak ste si kúpili svoje lístky na oba segmenty vašich letov od dvoch rôznych leteckých spoločností osobitne, mali by ste byť opatrnejší. V takom prípade sa zrušenie alebo zmena vzťahuje na váš prvý let a nebude mať vplyv na druhý let. Ak chcete urobiť zmenu lístka alebo zrušiť svoj let, môžete zavolať našim zástupcom zákazníckych služieb Martigo, ktorí sú dosiahnuteľní 24 hodín denne, 7 dní v týždni.